آزاده در سرزمین عجایب

یادداشت های روزانه یک مهاجر

یادداشت های روزانه یک مهاجر

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات آنلاین منه که توش درباره ی زندگی جدیدم در آمریکا خواهم نوشت. نظرات این وبلاگ بسته است و بسته خواهد ماند. لطفا درباره ی نوشته ها و جزییاتش ازم چیزی نپرسید چون به هر حال بی جواب خواهید موند! شماره ای که بالای هر پست وبلاگ خواهد اومد نشانگر تعداد روزهایی که از اقامتم در این سرزمین جدید می گذره. همین و تمام.

منوی بلاگ
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۹ نوامبر ۱۹ ، ۲۳:۰۳ 1507
  • ۲۰ جولای ۱۹ ، ۱۶:۲۴ 1395
  • ۱۵ جولای ۱۹ ، ۲۱:۱۷ 1390
  • ۱۴ جولای ۱۹ ، ۲۳:۳۹ 1389
  • ۰۴ جولای ۱۹ ، ۲۲:۳۱ 1379
  • ۱۷ ژوئن ۱۹ ، ۲۱:۰۱ 1362
  • ۱۰ ژوئن ۱۹ ، ۲۱:۱۷ 1355
  • ۰۶ ژوئن ۱۹ ، ۲۳:۰۶ 1351
  • ۲۷ می ۱۹ ، ۱۷:۰۰ 1341
  • ۲۴ آوریل ۱۹ ، ۲۱:۱۰ 1308

1389

يكشنبه, ۱۴ جولای ۲۰۱۹، ۱۱:۳۹ ب.ظ

درباره ی سفر به شیکاگو مفصل خواهم نوشت اما الان لازم دارم درباره ی خبر مهمی که تازه گرفتم، بنویسم. در کمال تعجب، امروز نامه ی تایید ویزای دانشجوییم رسید!!! بهمون گفته بودن بین 9 تا 13 ماه ممکنه طول بکشه و من خودم رو آماده کرده بودم برای از دست دادن ترم اول و حتی کل سال اول. هفته ی پیش صدام زدن واسه انگشت نگاری و امروز نامه ی تایید اومد. در اینکه خوشحالم شکی نیست اما شوکه شدم. راستش باید اعتراف کنم که ته ته دلم دوست داشتم این تعطیلات سرخوشانه بیشتر طول بکشه اما انگار سرنوشت چیز دیگه ای رقم زده.

هفته ی دیگه قراره برم بوستون. بعد که برگشتم باید سریع بریم دنبال خونه و بعد هم اسباب کشی. دانشگاه از 21 آگوست شروع میشه. انگار که با سرعت زیاد سرم به سنگ محکمی خورده باشه؛ گیجم. صد تا کار باید انجام بدم، هزار تا هماهنگی باید بکنم ....

۱۹/۰۷/۱۴
آزاده نجفیان

زندگی در آمریکا

نشویل

نظرات  (۲)

تبریک میگم.
 فقط میشه پست ها را برچسب بزنید من یادمه قبلا گفته بودید چی میخواهید بخونید اما الان یادم نبود و خب نشد اون پست را پیدا کنم. اگر برچسب یا کلمات کلیدی داشته باشند پست ها راحت میشه اون را پیدا کرد و نیازی نیست ازتون بپرسیم چی میخواهید بخونید:)
پاسخ:
انشاالله قراره در رشته ی مطالعات فرهنگ عامیانه مشغول به تحصیل بشم. ممنون.
۱۵ جولای ۱۹ ، ۰۰:۱۵ دریا _ گاه نوشته های من
تبریک میگم موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">